Partner bij uitstek
"We leggen de lat heel hoog, dus doen we een beroep op Schrijf.be. Want dan zijn we zeker van kwaliteit."
Schrijf.be schreef voor Secretary Plus het magazine Vision. Dat verschijnt twee- tot driemaal per jaar op 39.500 exemplaren. Er is een Nederlandse, Franse en Engelse versie. De lezers? Managers en managementassistants.
De eerste ontmoeting
De Schrijf.be-copywriter: "Collega-redacteur Lieven schreef eerst de Vision. Toen hij in 2005 Schrijf.be verliet, kwam de opdracht in mijn handen. Bij mijn eerste vergadering met Joëlle voelde ik de sterke loyaliteit met Lieven. Dat maakte de uitdaging voor mij nóg groter. "Schrijf het edito als test", vroeg Joëlle me. Maar dat ... weigerde ik. Want een edito groeit met het nummer mee. Het is het belangrijkste artikel van heel het magazine - de kers op de taart. Soms maak ik er vijf, om uiteindelijk toch voor de eerste versie te kiezen."
Eenvoudig, maar altijd professioneel
Secretary Plus: "We waren heel tevreden over de samenwerking met Lieven. Het was jammer dat hij vertrok. Jammer, maar niet helaas. Want onze nieuwe copywriter begreep nóg beter onze verwachtingen. Vanaf het eerste nummer had ze door wat we voor onze doelgroepen wensten. Haar schrijfstijl is heel aangenaam om te lezen. Van iets moeilijks en volumineus maakt ze iets korts en bondigs. Eenvoudig, maar altijd in een professionele taal."
Méér dan een copywriter
Secretary Plus: "We rekenen echt op onze Schrijf.be-copywriter. Ze doet altijd wat ze belooft. En wanneer iets niet kan, zegt ze het gewoon. Eigenlijk is ze meer dan een copywriter: ze is marketingschrijver. Ze houdt rekening met alles en zorgt ervoor dat onze lezers door haar teksten worden gepassioneerd. We krijgen nu kandidaten over de vloer die ons leren kennen hebben via de Vision."
Flexibiliteit en initiatief
De Schrijf.be-copywriter: "Secretary Plus geeft enorm veel kansen aan zijn medewerkers. De flexibiliteit is groot, en er is veel ruimte om initiatief te nemen. Soms word ik wel eens teruggefloten - als een artikel niet helemaal weergeeft wat het moet doen, of als iemand zijn getuigenis niet juist verwoord vindt. Maar dat gebeurt zelden."
Secretary Plus: "Onze copywriter heeft maar een half woord nodig. Ze kent mijn manier van werken. Ze weet wat ik wil, en dat spaart veel tijd en energie. Mijn suggesties werkt ze uit tot volwaardige nieuwe rubrieken, net zoals ik ze voor ogen heb. Intussen maakte ze ook kennis met de medewerkers in onze vestigingen en voelt ze onze stijl goed aan. Dat is een absolute voorwaarde, want die stijl willen we behouden in al onze publicaties."
Tijdwinst door kwaliteit
"De kwaliteit van de teksten betekent ook tijdwinst. Want elk artikel wordt bij Schrijf.be tweemaal nagelezen, en is inhoudelijk en taaltechnisch zo goed als perfect. Bij ons in huis worden dan nog eens alle teksten zorgvuldig nagelezen door mijzelf, mijn marketingteam en de collega’s van het management. En ik moet zeggen, het aantal correcties is vrijwel nihil. Bovendien wordt alles stipt op tijd geleverd, en verloopt de opvolging van de afspraken vlekkeloos."
Schrijf.be = zeker van kwaliteit
"Samengevat: we leggen de lat heel hoog, dus doen we een beroep op Schrijf.be. Want dan zijn we zeker van kwaliteit.
De samenwerking met Schrijf.be is in niets te vergelijken met de andere copywriters op wie ik vroeger een beroep deed! We hebben echt de partner bij uitstek gevonden - en zullen die samenwerking nog lang verder zetten."
Over Secretary plus
Hartelijke sfeer
De Schrijf.be-copywriter: "Intussen is Secretary Plus al driemaal verhuisd, en ken ik de Brusselse metro op mijn duimpje. Waar ze ook gehuisvest zijn, het onthaal is altijd even hartelijk. En dat geldt voor alle Secretary Plus-vestigingen. Overal hangt een sfeer van degelijke zakelijkheid, gecombineerd met warme menselijkheid. Het maakt mijn talloze interviews met medewerkers en kandidaten heel aangenaam."
Vriendelijke en enthousiaste medewerkers
Joëlle: "Uit al onze enquêtes blijkt dat de vriendelijkheid van onze medewerkers hoog scoort. Persoonlijkheid en soft skills winnen aan belang, en dat willen we ook weerspiegeld zien in onze communicatie. De Vision is daarvoor een belangrijk instrument. We geven niet alleen interessante informatie aan managers en managementassistants, het blad werpt ook een blik op onze organisatie.
Secretary Plus is een trendsetter met een grote invloed op het imago van het beroep van managementassistant. Een tijdje geleden vernieuwden we daarom onze huisstijl. Er prijkt ook een nieuw logo op al onze publicaties. Onze copywriter volgt deze evoluties op de voet, en haar teksten sluiten er naadloos op aan."